بهينه سازي موتور جستجو (SEO   ) امروزه موضوعي پراهميت است ، به خصوص که مشاغل توجه را به سمت دستيابي به مشتريان از طريق جستجوي ارگانيک هدايت مي کنند. در اينجا آنچه شما بايد بدانيد وجود دارد.


حقيقت موضوع اين است که همه دست اندرکاران سئو همان قوانين را رعايت نمي کنند. به گفته اين ، درک تفاوت بين سه فلسفه اصلي هنگام کاوش در ارائه دهندگان خدمات بسيار مهم است.


در اينجا تفاوتهاي بين روشهاي سئو کلاه سياه ، گري هات و White Hat وجود دارد:


کلاه سياه


سئو کلاه سياه


SEO Black SEO يک روش پرخاشگر ، بي ثبات و Google-دلسردکننده براي نزديک شدن به فرايند رتبه بندي سئو است. تاکتيک هاي خاص در درجه اول به نتايج مرتب سازي سريع و اغلب غير پايدار انجام مي شود.


اين تاکتيک ها براي موتورهاي جستجو و نه براي کاربران انساني طراحي شده اند و شامل موارد زير هستند:


کلمات کليدي


متن نامرئي


"doorway page"


تغيير وب سايت به طور کامل پس از رتبه بندي توسط موتورهاي جستجو


اگرچه ممکن است منافعي از سود مالي را تجربه کنيد ، سئو بلک هات ريسک پذير است.


 


برحذر باشيد: Black Hat SEO خطر ابتلا به وب سايت شما توسط موتورهاي جستجو ممنوع است.


مطالب مرتبط: راهنماي محتواي تکراري


SEO SEO Grey Hat SEO


فلسفه بينابيني بين تکنيک هاي SEO Black و White Hat.


 


SEO Grey Hat بيشتر از SEO White Hat سوق مي دهد ، اما به حدي نمي رسد که وب سايت شما ممنوع شود (در اکثر موارد) مانند اغلب با SEO Hat SEO. صرفنظر از آن ، شما هنوز هم بايد در مورد تاكتيك هاي به كار گرفته شده احتياط كنيد زيرا آنها هنوز هم مي توانند وارد قلم سئو بلك هات شوند و منجر به مجازات موتورهاي جستجو شوند.


 


اين تاکتيک ها شامل موارد زير است:


 


تراکم کلمات کليدي غير طبيعي بالا


محتواي کپي شده در چندين وب سايت (Google اين مسئله را اسپم مي داند و به همين دليل مجازات مي کند)


بک لينک نامربوط


ارتباط سه جانبه


سئو کلاه سفيد


سئو وايت هات هات پذيرفته ترين و اخلاقي ترين مسير است. اين امر بدون توجه به مجازات ها ، بر موتورهاي جستجوگر و کاربران انساني در نظر گرفته مي شود.


اگرچه نسبت به Black Hat و Grey Hat SEO بسيار کندتر است ، اما دارايي ها و نتايج بازاريابي طولاني مدت ايجاد مي کند.


اينها احتمالاً تاکتيکي است که از جمله آنها شنيده ايد:



  • تحقيق در مورد کليد واژه

  • گنجاندن کلمات کليدي طبيعي در عناوين صفحه ، عناوين ، متن لنگر ، برچسب هاي محتوا و alt

  • نظارت و سازگاري با آناليز

  • ايجاد محتواي منظم

  • موتورهاي جستجو ساختارهاي کد نويسي را بهينه کرده اند

  • نقشه سايت

  • لينک سازي داخلي


هنگام استعلام با يک شرکت سئو يا حرفه اي ، حتماً دقيقاً بدانيد که از چه روشي استفاده ميکنند.


 


 براي يادگيري سئو به http://meysamseo.parsiblog.com مراجعه نماييد.


 


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رودخانه ماه خواص و فواید انواع سبزیجات و گیاهان دیوارگچساران دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی وحشی و رمان Bryan دلنوشته های روزانه نظرات و به روز رسانی سفر قهرمانی